Lansată sub sloganul SHARE IT FORWARD, ediția din acest an se bucură de un buget de 445.000 de lei, 400.000 de lei proveniți din finanțare locală, iar 45.000 de lei, co-finanțare asigurată de BCR și Fundația ERSTE. De asemenea, BCR va fi implicată în implementarea proiectului prin crowdfunding și match-making pentru zece proiecte comunitare.
Com'On Cluj-Napoca '16 este un proiect susținut și organizat de Fundația Comunitară Cluj, Asociația pentru Relații Comunitare, Grupul PONT, Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca și, desigur, Banca Comercială Română și Fundația ERSTE, proiectul fiind un exemplu viabil de parteneriat între sectorul asociativ, municipalitate și mediul de business.
Rolul acestuia este de a acorda sprijin tinerilor și grupurilor de inițiativă formate din aceștia și de a susține implicarea și participarea activă a tinerilor în dezvoltarea comunităților și a societății.
BCR va sprijini cu cate 1.000 lei primele zece inițiative care reușesc să strângă cel puțin 1.000 de lei prin platforma Bursa Binelui în perioada 7-30 septembrie 2016. Acest sprijin va fi acordat primelor initiative care ating pragul de 1.000 lei strânși prin platformă.
Bursa Binelui