Partener de implementare
Educație

FLiP, Școala de Bani pe Roți, continuă atelierele online de educație financiară

Distribuie pagina pe

Odată cu începerea anului școlar, BCR și Școala de Valori au reluat atelierele de educație financiară pentru copii, organizate în cadrul proiectului FLiP, Școala de Bani pe Roți. Acestea au loc în perioada 15 septembrie - 18 decembrie 2020 și se desfășoară de marți până vineri, cu următoarea frecvență:

 

● 10.00 - 11.30 - două ateliere simultan
● 14.30 - 16.00 - două ateliere simultan
● 17.00 - 18.30 - două ateliere simultan

 

Încă din luna mai, profesorii de educație financiară de la Școala de Bani, cât și trainerii din cadrul Școlii de Valori, s-au mobilizat rapid și s-au adaptat contextului actual pentru a continua să predea educația financiară cât mai multor copii. Astfel, cursurile au fost mutate în online, iar până în prezent, peste 7400 de elevi au participat la ele.

 

După succesul atelierelor virtuale din perioada mai-iunie, s-a decis prelungirea acestora și pe parcursul vacanței de vară. Numărul mare de elevi dornici să învețe mai multe despre tainele banilor, i-a încurajat pe profesorii de educație financiară să nu pună pe pauză activitatea. „Nu credeam că în vacanță elevii mei vor avea parte de învățare, relaxare, implicare, joc și cunoaștere, toate într-un singur atelier, bine structurat. Mi-a plăcut că este organizat pe obiective, ținând cont de vârstele elevilor, și că este prezentat de oameni extraordinari. Trainerii știu să atragă elevii spre cunoaștere, i-au implicat în jocuri de învățare activă, bazată pe comunicare deschisă și bine organizată”, spune Anișoara Cojocaru, profesor la Colegiul Național Roman-Vodă, din Roman.

 

În cadrul atelierelor, cei mici pot învăța termeni financiari noi, cum să gestioneze un buget personal, cum să aprecieze valoarea banilor, de ce este importantă economisirea, care e diferența dintre nevoi și dorințe, dar și ce sunt veniturile și cheltuielile.

 

„Mi-a plăcut că în cadrul atelierelor am făcut chestionare, joculețe, am participat la dezbateri pro și contra și am învățat să economisim bani. La început, am obținut 99 de puncte, dar la final, am obținut punctajul maxim, ceea ce înseamnă că am mai învățat între timp multe lucruri. M-am distrat foarte mult și aș vrea să repet această experiență” povestește Matei, care are 11 ani.

 

FLiP, Școala de Bani pe Roți este un proiect al BCR prin care Școala de Bani devine o caravană educațională la bordul unui camion modular. După izbucnirea pandemiei, Școala de Bani pe Roți a trecut în online și îi invită pe toți profesorii și părinții să îi înscrie pe copiii cu vârste cuprinse între 7 și 14 ani la atelierele gratuite de educație financiară, susținute acum în mediul virtual.

 

Înscrierile se fac gratuit pe site-ul Școala de Bani: www.scoaladebani.ro/peroti/inscrieri

 

* *

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private și a băncilor de locuinţe.

 

BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 19 centre de afaceri și 17 birouri mobile dedicate companiilor și 430 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de cea mai mare rețea națională de ATM-uri și mașini multifuncționale – aproape 2.000 de echipamente, 14.500 POS-uri și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.

 

Bursa Binelui

Articole asociate

    Bursa Binelui

    Castigatori Campionatul de Bine 2013

            Asociatia Hercules s-a clasat pe locul I in cadrul Campionatului de Bine 2013, reusind sa stranga 29.845 lei de la cel mai mare numar de donatori: 872. ...
    Bursa Binelui

    Laura Ionescu: Prima regulă a comunicării unui ONG în online ar fi ca ea să existe

    Laura Ionescu este co-owner Dume de Mestecat, adică jocuri de cuvinte printate pe tricouri, stickere sau coastere. De anul trecut a schimbat job-ul de copywriter pentru cel de freelancer, iar din 2015...
    Bursa Binelui

    Top 3 direcții de urmat când îți propui să atragi donații pentru cauza ta // Andreea Burlacu

    Am rugat câțiva specialiști în comunicare să ne spună care sunt principalele sfaturi sau îndrumări pe care le-ar împărtăși cu oamenii din organizații neguvernamentale atunci c&...