Misiunea: cauza pentru care luptăm.
Unul din principiile de bază de la care plecăm în acest demers este acela că misiunea asumată de voi, la nivel de ONG sau proiect, merită să ajungă la cât mai mulți oameni.
Crearea de public și menținerea comunicării cu acesta trebuie să devină parte integrantă a oricărui plan pus la cale pentru a strânge resurse vitale pentru îndeplinirea misiunii. Cu cât mesajul ajunge la un număr mai mare de persoane interesate de un domeniu, cu atât crește probabilitatea ca o parte considerabilă din aceștia să contribuie cu ajutor.
INSTRUMENTELE PROPRII – SITE
Orice demers de comunicare, indiferent de platformă, trebuie să aibă în vedere opțiunile celui cu care comunici:
• Poate face donații necomisionate pentru proiectele organizației;
• Poate fi ambasador al cauzei prin diseminarea informației pe rețelele sociale;
• Se poate înscrie ca voluntar și poate ajuta la construirea binelui în România.
SITE
• Comunică de pe site-ul propriu – cu trimitere pe pagina proiectului din Bursa Binelui. Astfel, reușești să atragi tot mai multe persoane pe platformă, iar butoanele de susținere sau donație sunt plasate foarte vizibil, astfel încât să nu fie dificil de urmat.
• Orice articol de pe site trebuie să conțină și informația actualizată a stadiului în care te afli în cadrul Campionatului de Bine, cu trimitere directă (link) către pagina proiectului.
• Pune banner-ul Bursa Binelui din kit-ul „Cum poți să ajuți” pe site-ul tău.
• Folosește widget-urile de Social Media pentru ca cititorii tai să poată distribui orice material realizat pe site-ul tău pe conturile lor.
BIFAȚI LISTA CU ACTIVITĂȚI DE COMUNICARE
# Publică informații despre Campionatul de bine și proiectul pe care l-ai înscris;
# Trimite invitații prietenilor din Contul tău de pe Bursa Binelui;
# Amintește-le prietenilor să-și creeze cont pe Bursa Binelui și să adauge proiectul la favorite;
# Amintește constant că fiecare acțiune înregistrată în conturi aduce cu sine recunoașterea rolului de Ambasador al Binelui;
# Puneți banner-ul Bursa Binelui din kit-ul „Cum poți să ajuți” pe site-ul organizației și al partenerilor cu care ați mai colaborat;
# Folosește sistemul de NOUTĂȚI de pe Bursa Binelui. Acesta vă permite să transmiteți mesaje directe utilizatorilor platformei, voluntarilor și susținătorilor. Pentru a publica în sistemul de Noutăți accesați modulul de Administrare – ONG-uri, după logarea în cont. ATENȚIE! Acest modul funcționează ca un newsletter. Puteți astfel să țineți legătura cu toți simpatizanții și susținătorii voștri, iar un moment cheie devine un prilej bun de reluare a legăturii cu aceștia.
# Emiteți către presa locală și centrală cu specific social comunicate de presă despre participarea organizației/ proiectului în Campionatul de Bine;
# Mulțumiți-le donatorilor pentru implicarea în proiectul vostru.