Partener de implementare
Educație

Proiectele castigatoare la COM'ON Cluj-Napoca

Distribuie pagina pe

După derularea procesului de votare coordonatorii proiectului au publicat lista finală a inițiativelor câștigătoare pe platforma www.comoncluj.ro, iar între 12 septembrie–30 noiembrie 2016 ideile câștigătoare vor fi realizate de către echipele de inițiativă.
 
În total sunt 60 idei câștigătoare, plus 5 inițiative ale grupurilor de tineri cu oportunități reduse. Totodată, cei care nu au reușit să prindă finanțare de la Primărie, sunt încurajați să obțină fondurile pe alte căi: pentru alte 10 inițiative BCR asigură un fond de match-making prin rețeaua Bursei Binelui.
 
Scopul acestui proiect este derularea unui proces participativ bazat pe implicarea tinerilor. Pe baza rezultatelor obținute, Municipiul Cluj-Napoca va finanța implementarea unor inițiative ale unor grupuri informale de tineri din localitate care au legătură cu obiectivul municipiului de a dobândi titlul de Capitala Europeană a Culturii 2021.
 
Com’ON Cluj-Napoca ’16 este realizat pe baza unui parteneriat format între Fundația Comunitară Cluj și Grupul PONT. Partenerii demersului sunt, de asemenea, Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca, Asociația Cluj-Napoca 2021 Capitala Europeană a Culturii și Federația SHARE Cluj-Napoca. Aceste parteneriate servesc conectarea acestei inițiative cu demersurile de anvergură în derulare la nivelul Municipiului Cluj-Napoca.
 
Ediția 2016 a Com’ON Cluj-Napoca este finanțată de Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca. Proiectul este derulat de asemenea cu parteneriatul Fundației ERSTE și a BCR și Asociația pentru Relații Comunitare, entități ce asigură o contribuție semnificativă la implementarea financiară și facilitarea pre-finanțării grupurilor sprijinite prin acest demers.

Bursa Binelui

Articole asociate

    Bursa Binelui

    Începe Campionatul de Bine 2017

    COORDONATE: 15 noiembrie 2017, orele 10.00 - 17.00, București, Sala Multifuncțională, Sediul BCR.   Sesiunea principală din cadrul workshop-ului - Strategia de marketing și comunicare în...
    Bursa Binelui

    BCR a lansat concursul „Școala Banilor Bine-Crescuți”

    BCR a lansat concursul de desene „Școala Banilor Bine-Crescuți” și invită școlile din România să se înscrie pentru a câștiga premiile puse în joc. Concursul vine &i...
    Bursa Binelui

    HOW TO... in social media cu Bursa Binelui

    Cel de-al doilea workshop din seria HOW TO... cu Bursa Binelui îşi propune să traseze bazele promovării în mediul online pe canalele social media utilizate de ONG-uri. Workshop-ul ”S...