Partener de implementare
Educație

Workshop # Strategie si pozitionare de brand

Distribuie pagina pe

Costin Radu, Managing Partner, The Geeks

Avand studii in comunicare (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, SNSPA) si marketing digital (The Institute of Direct Marketing, Londra), Costin Radu lucreaza in domeniul comunicarii din 2003. In toata aceasta perioada Costin a imbinat experienta de agentie de publicitate cu experienta publishingului online, fiind implicat in lansarea si organizarea a numeroase proiecte si evenimente adresate industriei de marcom.

 

Din 2010, Costin este liderul agentiei The Geeks – infiintata ca parte din grupul Leo Burnett. In numai doi ani de existenta, The Geeks a obtinut premii la toate festivalurile locale dedicate comunicarii digitale: IAB Mixx Awards, Internetics sau Webstock, printre care premii pentru campania anului, cea mai buna aplicatie de Facebook sau cea mai buna pagina de Facebook.

 

De asemenea, agentia a obtinut la prima participare 3 premii la festivalul de eficienta in comunicare Effie Awards Romania. Premergator lansarii The Geeks, Costin a ocupat functia de Managing Partner al IQads si SMARK si de strategic planner la Leo Burnett, unde a contribuit la obtinerea primului premiu de eficienta Euro Effie castigat de o campanie dezvoltata in Romania (Tide pentru SuperMame), castigand, de asemenea, premii de creatie pentru cel mai bun outdoor al anului si cel mai bun spot in categoria entertainment in cadrul festivalului ADOR.

 

In 2010, Costin a primit premiul de Excelenta al International Advertising Association (IAA) pentru activitatea sustinuta la inalte standarde materializata in proiecte adresate tinerei generatii. In 2012, Costin a primit premiul International Advertising Association (IAA) pentru excelenta in comunicarea digitala. 

Bursa Binelui

Articole asociate

    Bursa Binelui

    HOW TO... write projects to get funding

    Al treilea și ultimul workshop din seria HOW TO... cu Bursa Binelui, ”Cum să scriem proiecte care să obțină finanțare?”, se va concentra în jurul scrierii de proiecte pentru sectorul...
    Bursa Binelui

    Top 3 direcții de urmat când îți propui să atragi donații pentru cauza ta // Andreea Burlacu

    Am rugat câțiva specialiști în comunicare să ne spună care sunt principalele sfaturi sau îndrumări pe care le-ar împărtăși cu oamenii din organizații neguvernamentale atunci c&...
    Bursa Binelui

    Laura Ionescu: Prima regulă a comunicării unui ONG în online ar fi ca ea să existe

    Laura Ionescu este co-owner Dume de Mestecat, adică jocuri de cuvinte printate pe tricouri, stickere sau coastere. De anul trecut a schimbat job-ul de copywriter pentru cel de freelancer, iar din 2015...