Răspunsul instinctiv? A avea succes pe Bursa Binelui = a strânge cât mai repede suma target. Ceea ce este adevărat. Doar că resursele platformei înseamnă mai mult de atât, iar construirea unei comunități în jurul unui ONG este un alt astfel de indice.
Dacă ești nou printre noi, Bursa Binelui este singura platformă care, la momentul actual, nu comisionează în niciun fel donațiile primite de către ONG-uri. Practic, banii ajung în mod integral la cauze, în momentul în care suma target este atinsă sau expiră data limită de strângere a banilor. Persoanele pot dona către cauzele listate în platformă inclusiv fără a-și crea cont, tocmai pentru a crea un drum cât mai simplu între „îmi doresc să donez” și „am donat”.
Totuși, pentru a maximiza șansele proiectului de a se transforma din vis în realitate, iată câteva lucruri de care poți ține cont:
Imaginea proiectului – recomandăm ca imaginea folosită să fie un foarte bun descriptor pentru cauză. De exemplu, dacă vrei să construiești o cabană în munți care să servească drept adăpost pentru cei care fac plimbări pe munte, o imagine cu o astfel de cabană este poate aduce mai multe click-uri pe proiect.
Descrierea proiectului – este important ca ceea ce scrii să fie ușor de înțeles, dar și să oferi toate detaliile necesare. Descrierea trebuie să răspundă la o serie de întrebări, precum: „De ce ar trebui să donez?”, „Pe cine urmează să ajut și cât de urgent este?”, „A mai dus ONG-ul la bun sfârșit proiecte similare până acum?” etc.
Cuvinte despre ONG / Asociație – pentru a câștiga încrederea oamenilor, este nevoie să oferi exemple despre proiectele de succes din trecut. Cu cât creezi mai repede sentimentul de siguranță în rândul donatorilor, cu atât și ei sunt dispuși să doneze mai rapid.
Vezi în acest articol și cum îți poți înregistra ONG-ul în platformă: https://www.bursabinelui.ro/articles/cum-inregistrez-un-ong-pe-platforma-bursa-binelui
Bursa Binelui