Odată ce proiectul listat pe Bursa Binelui a primit statusul „Deschis”, este momentul să începi promovarea lui. Pe lângă amplificarea pe care o oferim prin canalele noastre de social media, este important ca și tu să faci același lucru.
De aceea, ți-am pregătit astăzi o serie idei care îți ajută cauza să ajungă în atenția oamenilor:
Promovează cauza în grupuri de Facebook și WhatsApp – dacă proiectul se desfășoară într-un anumit oraș al țării, folosește canalele de comunicare dedicate acelui oraș pentru a aduce proiectul în atenția locuitorilor din orașul respectiv. Oamenii tind să fie mai deschiși ideii de a dona atunci când știu că își ajută comunitatea din care fac parte.
Folosește butonul de share din platformă pentru a trimite cauza prietenilor – e o modalitate ușoară de a-ți ruga prietenii să te ajute în viralizarea cauzei
Folosește canalele proprii de social media – periodic, amintește comunității tale din online că ai nevoie de ajutor pentru a duce la bun sfârșit o cauză listată pe platformă
Creează un buton care să redirecționeze vizitatorii site-ului către cauza de pe Bursa Binelui
Cere ajutorul afacerilor locale cu interese similare – inclusiv un afiș pus într-o locație circulată, care să reprezinte proiectul, poate fi suficient pentru a obține noi donații
Nu uita să mulțumești – donatorii tind să revină sau să simtă că donația lor a adus o schimbare reală atunci când li se mulțumește pentru Binele făcut
Aici, poți citi un articol și despre cum să scrii și să pregătești mai bine cauza ta pe platformă: https://www.bursabinelui.ro/articles/ce-inseamna-un-proiect-de-succes-pe-bursa-binelui .
Bursa Binelui